De är svårt att se dig, men jag försöker att inte tänka på de.

Gårdagen så var jag  ju då med Johanna :) Vi gjorde inte allt för mkt, vi var och kollade lussecupen och bara pratade om allt möjligt :) De var kul , eftersom de var väldigt länge sen man var med henne :) <3 Hon berättade även att Camilla i stallet hade fått magsjuka och sedan hade Sanna fått de, hon sa att hon hade börjat må illa och ont i magen, och jag kan ju säga dig Johhanna du är inte den enda :s.  Mår svin illa, kan knappt äta och ja jag mår allmänt dåligt :/, känns som jag ska spy hela tiden... Får se om jag orkar mig till skolan i morgon... Nä ska försöka göra lite NK nu fast att jag känner mig helt borta :/. MEN först ska jag ringa och prata med Toffsen :). Hejdå !

Doris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0