Du är de finaste jag vet ! ..

Dagen har gått jävligt segt idag, och helst när jag har varit så sjukt trött och seg hela dagen :s..  Fast att jag var så sjukt trött och sliten så stannade jag ändå efter skolan och gjorde NK :o !.. Seng gick jag in till stan för att möte upp Tove :). vi trullade omkring lite på stan, hittade vääll inte allt för mkt förutom att jag köpte Lenis en julklapp, thihi ;).  Vi bestämde oss iallafall att gå och fika, jag köpte däremot en macka ist för nå onyttigt, fatta ni jag köpte en liten liten macka för 40 kr som smakade åt helvette... de sög! aja vi for hem efter ettt tag, har inte gjort allt för mkt här hemma heller känner bara hur sängen lockar hela tiden men nej, måste typ sitta uppe halva natten för jag måste skriva klart NK:n, hm ja jag vet jag borde börja nu , men jag har ingen ork och verkligne ingen lust de suger.. Har även engelska prov i morgon, hm GL till mig !.... Aja nämen de är väll lika att sätta igång då..

Längtar till i morgon, fast dock då inte till skolan, alltså efterskolan. För då ska jag och Lena först gå på stan och handla julklappar, sen blire MARRRE <3, Sen ska vi på bio och  se twilight , så ska jag se om den nu är så bra som alla säger att den är, men är rätt känslig och om Lena säger att jag kommer gråta så kommer jag nog göra de, så de är bara att ladda upp med pappersrullar, haha! Nämen de kommer bli mysigt, som sagt jag längtar =D.

Nä nu Nk:n ......

Saknar fotboll och mitt blonda hår..
<3


Kommentarer
Postat av: joooowhannnisN

vad betyder GL? haha

2008-12-16 @ 19:55:19
Postat av: Anonym

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!:D:D:D:D:D:D seriöst:D:D:D:D Marre+Sara+Twiligt= PERRANS:D

2008-12-16 @ 21:12:20
Postat av: lena

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!:D:D:D:D:D:D seriöst:D:D:D:D Marre+Sara+Twiligt= PERRANS:D

2008-12-16 @ 21:12:35
Postat av: Lena

JAG LÄNGTAR:D:D:D

2008-12-16 @ 21:14:56
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: L

hehe, EN till kommentar!

2008-12-16 @ 21:15:35
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: sofia

vadå ögonblicksbild ;)

2008-12-17 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0