Du är sötare än socker :/...

Jag är välfigt väldigt stolt över mig själv ! Fast att jag inte hade någon lust eller ork att göra engelska uppgiften som skulle in i morgon så gjorde jag den ändå satt uppe hela natten och gjorde den typ, eller kring 1 någon gång for jag ut och var med Gera och Eric kom hem kring 4 och vad hur trött som helst men forsatt ändå att skriva klart engelskan! Så har sovit ungefär en timme inatt ! (y) så ni kan ju tänka er hur trött jag har varit hela jävla dagen, men samhällsen, haha fyfan den var nog värst hade typ lust att börja grååta för att jag var så trött hah!  aja skolan gick hur segt som helt tyckte jag, och flera gånger hade jag lust att bara åka hem till min säng men NEJ jag stannade hela jävla dagen!  stolt stolt !  och nu ligger jag i min säng och känner verkligen hur tunga mina ögonlock är dom vägen 3 ton jag lovar !  Jag måste nog gå och sova ett tag annars kommer jag aldrig orka vaka hela natten ikväll :p.

Den här helgen så är de lussecupen på hertsösporthall ! och jag börjar typ gråta för jag vill typ vara med!, de var fan de bästa och de man gick och längtade till under skolan! känns sjukt trist att vi inte har nå sånt på gymnasiet !.. de suger... gaaaaah blir typ tokig för att deär så kul ! aja nä ska väll fara upp och kolla någon match när min lillebror spelar :) Vi får se om jag har tid :p.    Nä nu blire att sussa ett tag, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0