I can´t stop looking at you..

Tisdag!
hm försov mig i morse men lyckades ändå stressa iväg mig så att jag han i tid. !  Hände verkligen ingenting speciellt på skolan. Jag och Tove hade bstämt att vi skulle gå en snabbis på stan efter skolan, men eftersom jag slutade en timme tidigare än henne så jobbade jag in en datalektion som jag hade missat, Ulf blev glad ! Sen trullade jag och Tove oss in till stand och började vårat sökande efter julklappar, de gick inte så värst bra. Jag brydde mig inte så mycket eftersom de är länge kvar! men Tove hon hade panik, haha.  Aja sen satt vi oss på bussen hem och här har jag suttit sen jag kom hem för att försöka få nå NK gjort, men de ska vi inte änns prata om. Jag är så less för tillfället att jag skulle kunna gråta, helt seriöst, jag tror fan att innan jag lagt mig ner för kvällen så har jag fällt en tår ! och de hjälper fan inte att mamma också är sjukt less på mig " Du behöver inte göra de så komplicerat " ! MEN DÅ KAN JU FÖRFAN HON TA OCH GÖRA MIN UPPGIFT !!!  helvetes jävla fitt hora vad less ! Nuuuuuuuuuuuuuu ropar hon igen att jag ska försöka ! MEN HUR JÄVLA LÄNGE HAR JAG INTE FÖRSÖKT , jag kan inte that´s it ! jag skiter i de hära nu, hejdå !!!!!!

En sak till, skolkatalogen, alltså vilket skämt, helvette !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0