I try to not think about you, but it´s not easy :/..

Jag var död i morse haha, så sjukt trött, men kunde ju inte svika Lena ;), så jag kämpade mig upp BARA FÖR DIN SKULL !, BE HAPPY ! haha, aja vi var iallafall på skolan i en timme, typ skämmigt. ville bara säga till alla VÄLJ INTE MEDIA! men då hade nog Hans ja jag vill inte änns tänka vad han hade gjort haha, så jag log och så att de var ett väldigt bra program, och Lena bara skrattade åt mig :p haha! Nä sen skyndade jag mig till Pontushallen för att jag skulle se våran DM FINAL mot notas ! och självklart så vann vi :D och vi ska nog inte änns prata om hur mycket jag saknar fotboll och att få träna. :( .....................!!!!!!!!!!!! For hem och nu sitter jag här trtött som fan, ska nog sussa ett tag innan Lena och Sofia kommer och härjar. Vi ska ta  oss och göra go middag och bara mysa på <3 :) ! 
måste även få säga tack Jesper att jag fick låna en 10:a , haha fick panik :b

fan vad less jag blir på mig själv ! helvette.
Varför kan jag inte bara hålla de jag lovar mig själv?
Varför kan jag inte bara sluta ringa dig, när jag har lovat mig själv att inte göra de, men ändå så gör jag de..
och jag vet att jaa äh blir bara så jävla less helvette !

im trying ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0