Let me hold you for the last time..

okej ja igår kväll så gjorde jag inte alls mycket haha låg hemma i min säng och såg TV hela hela kvällen :p ,  ändå rätt skönt fast att jag blev lite uttråkad efter att jag sett några filmer haha :p.  De kändes som att jag hade sett 1000 fimer när jag slutade för att jag skulle gå och sussa :p, Kunde tyvärr inte somna. och när jag väl hade somna vid 4 någon gång så ringer John haha lyckat :p. Han bad mig komma ut men orkade inte, La på., sen ringer Linus, haha åh nej ja så höll dom typ på ringa hela tiden blev less och stängde av mobilen :p. Vaknade hur död som helst på morgonen vid 8 eftersom jag och mamsen skulle in till elgiganten för att kolla på en ny mobil till mig :). Blev orolig att jag och mamma skulle vara dom enda där eftersom de var tomt på vägen! meeeeeeeeen.... insåg sedan att alla bilar var på elgiganten. fyfan vad folk och klockan var 8 :o de var sjuukt !!!  aja hittade ingen mobil, blev less som fan hade jag klivit upp i onödan!  for hem och sov och vaknade nyss typ. skulle ha farit på stan med Tove men vi ska ta de i morgon ist eftersom jag börjar jobba snart :o, måste börja gå och fiiixa mig  ! :)  efter jobbet ska jag umgås med Tove, sjukt länge sen:o, kommer knappt ihåg när sist de var vi sågs. Allt har blivit så annurlunda på en sån kort tid :/..  aja nämen de ska bli kuul , har massor att berätta till henne !  <33 nä gud nu måste jag skynda mig börjar om 45 min :o...!


Jag hatar verkligen folk som inte håller de dom lovar...
eller kanske inte hatar men de gör mig så himla arg och besviken..!
varför änns lova nå om man ändå inte kommer göra de?
äh whatever i don´t care about you anymore.... hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0