my heart it´s beating for you.

Okej kom just hem mamma har hjälpt mig med samhälls läxan, så nu är den klar känner mig 5 kilo lättare ! , nu har jag bara engelskan kvar, men jag håller på med engelska uppgiften nu, och sen senare får jag väll försöka plugga till provet, hm vi ser ju hur de går !, men aja som sagt jag var ju på min lillasysters luciatåg, Alla flickorna var lucia, förutom min lillasyster för hon var tomte med killarna, ehm... mobbad!  hon är typ en pojkflicka! Sen vare typ en kille som sjöng jätte högt och helt i otakt och ja helt värdelöst var han helt enkelt, åh herregud hoppas att han inte tänkt satsa på en sångkariär ! haha!!   aja finns väll inte så mycket mer att skriva tror jag än att jag är trött och vill bara somna, tror jag ska gå och sova, orkar ändå itne göra engelskan mamma ska ändå ringa och säga att jag ska till tandläkarn i morgon på engelskan (a) :p. 

Alltså ni måste kolla på de hära, ni måste, de är typ de sorligaste jag sett, jag började gråta när jag såg de dära åååh :'(...
www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3952069.ab


Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

NÄ VAD HEMSKT... börjar typ också gråta. :'(

2008-12-11 @ 22:29:44
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0