One step at time..

Lena kunde inte följa med mig på stan så jag fick dra med mig min lillebror ! :). Aja så nu har jag iallafall köpt klart alla julklappar och de känns skönt =). Alltså fattar ni de är jul i morgon? de känns verkligen inte som så :o. Aja direkt efter stan for jag till Emil, eller är fortfarande kvar här :P. Vi har väll inte gjort så mycket typ chillat och sett film :)  Emil är för övrigt ganska dryg, nu vet ni de, när han läser de hära kommer han bah:
- Jag är inte dryyyg :o ! men han är faktiskt de , lite iallafall
 Nä nu orkar jag typ inte skriva nå mer , haha. Typ första gången de blir ett kort inlägg :P .  aja pusshej :).

coolingen själv ; )

Kommentarer
Postat av: idalarsson

HAHA! Men det är är ju typ Jacobs gamla styvbror. Dom går ju i samma klass nu. xD

2008-12-23 @ 22:41:45
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0