Sometimes it makes me wanna cry.

En kort uppdatering innan jag sussar!
okej hm, de gick inte så bra med pluggandet, men hm jag vet måste skärpa mig, men de är som svårt när man är så sjukt skolless så de finns inga ord. Haha jag tror mina klasskompisar är LITE less på att höra mitt gnälllade om "Fan vad jag hatar skolan, jag orkar inge mer, jag hoppar av skolan"  haha förlååt men de är som inte meningen de bara flyger ut ur min mun haha :p aja nämen har iallafall gjort fotoläxan som ska vara inne i morgon (BRA SARA).  Tog när min lillasyster bakade till sin skola i morgon eftersom dom ska typ ha nå lucia disco :s? ehm ja..  så jag passade på att fota fulungen då, lägger säkert upp någon bild i morgon efter jag redigerat allting. Sen kom Eric och Gera förbi en svääng, vi gjorde inte alls mkt typ kollade tv. Efter att dom farit tog jag mig ett lååååångt varmt bad, jag trode jag skulle dö för att de var så skönt!!!!! aja och nu sitter jag här och ska snart hälsa på John blund : ). Måste säga att jag längtar verkligen till i morgon för då ska vi fika på skolan :D, Lena har ju tagit sin tid att baka till oss, you are the best! <3.  thihi näää nu måste jag verkligen sova klockan är redan halv 12, är sjukt trött så hejdå!


Fan vad jag saknar fjällen med Johanna , sjukt :/ <33
Fan vad kul vi hade de med våra seexiga skoteroveraller ;'D haha !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0