To see you happy makes me happy.

Lördag 20/12
Jag och Joahnna for in tidigt tidigt in till stan, så vi var inne i stan kanske kring 10.30 haha :). vi gick omkring och letade efter julklappar, jag kan typ inte köpa julklappar helt seriöst för varje gång jag är på stan så köper jag typ saker åt mig själv. :s aja har bara lite panik nu !. Men har iallafall hittat kläder och allt som jag ska ha på mig på julafton och de känns skönt :D.  Sen for vi hem och nu ligger jag i min säng och äter godis, svin skönt. Funderar på att sussa ett tag är väldigt trött !  Senare ikväll ska jag och Johanna kanske fara och se innebandy Hertsön-IBK. Ska bli kul :P! Sen efter matchen får jag se vad jag gör, hmm aja nää nu ids jag typ inte skriva nå mera men ni kan ju alltid höra av er, ni som vill prata! :). pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0