Du får mitt hjärta att slå frivolter..

Åh herregud vilken låång dag, men dagen har ändå gått fort. Känns som att jag nyss var och övningskörde klockan 07.15. Aja nämen har väll inte hänt så mycket idag på skolan förutom att vi hade poweryoga idag på livskunskapen, de var typ jobbigt, eller så vare bara jag som är otränad, eller de är jag ju då, men ja de var typ kul : ) Kommer nog ha träningsverk i morgon (a) haha !  käännner de redan ;p..  Aja nämen sen hände de väll inte nå mer roligt, förutom att de är kris inom NK:n HAHA ! så kul. Nämen efter skolan gick jag och köpte en NY kajal,  de är ju nå fel när man har tappat bort FYRA nya kajaler på mindre än en månad, de är sjukt !.. Ska försöka hålla koll på deenna ;p..  

Har nyss visat våran berömda skräckfilm för min mamma, och nog hoppade hon till några gånger ! haha. Nämen hon tyckte att vi hade varit duktiga :D !  Nä finns inte så mkt mer att skriva än att jag ska gå och duscha nu sen sussa!

Sofia ser just nu din tvillingsjäl på TV:n ; ) (Simon)
HAHAHAHAHAHAHAHA ÅH DE ÄR SÅ KUUUL SÅ JAG SITTER OCH SKRATTAR FÖR MIG SJÄLV !! HAHA
okej kan berätta för er som inte vet, men ni vet de hära programmet där dom inreder typ hus "Simon och Thomas" Så vare någon minns inte vem de var sagt till Sofia att hon var lik SIMON i de programmet, och när sofia berättade de så minns jag inte hur Simon såg ut, och när jag kollade på TV nu så var han ju där, åhgud vad jag skrattade ni förstår inte hur  kul de är !!!! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0