Jag är jag, och du är mitt hjärta

åh ni fattar inte hur skönt de var att sola, jag somnade i solariumet ! underbart!.  Jo har faktiskt övningskört idag också, de gick bra :)  jobbigt när de är halt, men jag klarar ju allt ;) nämen ja sen har jag bara städat mitt rum och suttit vid datan. Känner hur jag blir tröttare och tröttare för varje sekund som går, haha så måste skynda mig in i dsuchen nu innan jag däckar i min säng ! Alltså de har faktiskt varit en riktigt bra dag idag :D Kommer nog somna med ett leende på läpparna :D. Men mitt liv är typ konstigt ena dagen kan typ allting gå helt perfekt men sen andra dagen kan allt gå åt helvette :s , haha aja ska inte klaga, men jag älskar dom här dagarna då allt känns perfekt ! :D och påtal om att klaga så har jag gjort en övernskommelse (stavning?) med Sofia, Hanna, och Lena att jag inte ska klaga någonting under hela dagen i morgon, och om jag skulle klaga så måste jag gå med ett par nerblöta byxer så att man kan tro att jag har kissat på mig under skolan. ehm pinsamt! så de gäller att  jag inte glömmer bort det ! men de kommer gå bra för ofta jag klagar så mkt? nä de var väll de jag tänkte :D! nä nu blire duschen sen sängen !

Måste även få nämna Tonkans namn på min blogg i detta inlägg, bara för att han har förjävla skön humor ! :'D
känn dig hedrad ;) haha. 
Måste även få nämna Lenas namn också , tack för att du finns gumman!<3

pusssar ;)
favoriter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0