It will be like i never existed, i promise..

Detta eviga tjat om att jag måste äta, blir tokig när dom ska hålla på tjata om vad som händer om jag inte äter och att jag förstör magen. Guud, inte mitt fel att jag för tillfället har tappat matlusten, den kommer tillbaka snart de är lugnt, förhoppningsvis.. aja  nämen kunde verkligen inte somna igår, sånt som händer de med.  

Nämen vad händer idag då?
hm jag har faktiskt ingen aning. John ville att jag skulle komma och vara social med han och Linus på bergnäset.
så jag kanske far dit :).  Men ni som vill hitta på nå eller nå kan ju höra av er, är öppen för alla förslag ! Hade vela träffa Emil eftersom han far utomlands i morgon och är borta i två veckor, men nej inte de...

i morgon så ska jag iallafall fara och köpa min nya mobil , sen så skulle jag och Tove gå en sväng på stan innan jag börjar jobba, hm tillbaka till kylan !!..  nä nu ska jag gå och hitta  på nå för jag har tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0