Without you it´s hard to surevive <3

En hel dag i Happaranda med Tove !
Ja somsagt for ju då jag och Tove tidigt på morgonen till Happis. Bussresan dit gick jävligt segt tyckte jag, fast att jag var trött som fan kunde jag inte sova på bussen, så jag och Tove pratade om allt möjligt från himmel till jord !  Vi anlände i Happis kring 1. och då kan jag säga er att vi var turister haha, vi visste inte hur vi skulle ta oss till köpcentrumet så vi plumsade i snö och gick efter bilvägen, haha. Väl framme så var jag chockad över hur stort de var :o.  Vi började direkt att gå på massa affärer ivriga som vi var !. De slutade med att vi satt på någon slags grej i mitten av köpcentrumet och klagade på hur trötta och hur mkt de gjorde ont i fötterna och ryggen haha där satt vi och var helt slut ! fast de var väll inga konstigheter med de eftersom vi hade gått i olika affärer och testa massa kläder i typ 3-4 timmar :p! Gud vad vi har skrattat iallafall, de har varit sjukt kul !! haha. aja sen var vi tvungen skynda oss att äta på max innan vi skulle ta bussen hem.  På bussen hem var vi rädd ! Busschaffisen var typ full eller nå, han var då iallafall inte frisk :O !  När vi åkt en stund så äre några som plingar att dom ska av han stannar och släpper av dom som vanligt, efter ett tag känner jag hur jävla kallt de började bli, och hur mkt de började blåsa i bussen. Så sa jag på skämt till Tove bah:.- aah han kör typ med öppen dörr, och tove bah aaaaaaaaah han gör fan de :O!!!! jag och Tove fick panik och brast ut i garv!  Efter ett tag så insåg han väll själv att den var öppen så han stängde den. Efter ett tag vare nästa människa som skulle av. och samma där så glömde han att stänga dörren igen :o! de sjukaste var ju att han körde typ fortare än 100 och svin jävla långt innan han stängde dörren, de är ju nå fel om man inte klarar av att stänga dörren, och inte bara en gång utan TVÅ :o och sen var han helt vild när han körde i svängar och rondeller, och då menar jag vild ! Vi var sjukt rädda men ändå kunde vi inte hålls oss för att dö av skratt !  Sedan sov vi resten av vägen :). De har iallafall varit en grymt underbar dag som måste göras om! fuck vad kul de har varit. mycket mycket skratt hahaha! :'D <3

snygging på marre :D  <3


Kommentarer
Postat av: Toveb

Haha, love you babe (L)

2008-12-29 @ 23:57:40
URL: http://toveeb.blogg.se/
Postat av: cassyy

ja ni ska då alltid lyckas vara med om nå cp ;D

2008-12-30 @ 00:19:27
URL: http://naturalhigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0