one look from you and I melt like the butter in the sun

Fredag!
Blev en väldigt lugn dag eftersom jag knappt hade sovit nå under natten, tänkte umgås med Eric och Gera men de blev inte så  ist umgicks jag med min mamma, haha. Vi for och övningskörde, sen stannade vi även på max och åt, haha hon är typ min nya max vän !  Nämen sen for vi bara hem och myste på :). haha my new best friend! . Nämen som sagt orkade inte göra så mycket :).

Lördag!
Vaknade av att mamma kom och väckte mig vis 1, hade sovit underbart gott under natten :) ! Jag älskar verkligen min säng hos mamma! :D.  Aja mamma berättade att hon har sparat jätte mycket gamla bilder på ett usb minne som hon hade hitta. Så tillbringade min morgon att kolla igenom alla gamla bilder, och nog fan fick mig sig ett gått jävla skratt, Nämen seriöst jag blev fan rädd när jag såg mig själv hur jag såg UT ! Alltså ni förstår inte, ska lägga upp några bilder så att ni får se! ni kommer DÖ! HAHAHA. Johanna kom senare en sväng, visade även hon bilderna, även hon fick sig ett gott skratt ! HAHA.  ojoj aja nä ska börja fixa mig lite sen blir de utfärd med Johanna ! :D <3

Alltså efter ni sett klart dom här bilderna kommer ni ha magruter! HAHAHA skrattar fan än !! :'D

Tove och Jennifer kom och hälsade på mig när jag låg på sjukhuset, detta var då i 6:an :'D
Snälla bli inte för kåta !  :'D

"coola gänget i byske! "

ALLTSÅ DEN HÄR BILDEN PÅ MIG !! HAHAHAHA JAG GRÅTER !!! HAHAHAHAHAHH, De finns verkligen inga ord hur jävla ful jag var AHAHAHAH :'D :'D !!!!!!!!!!

jymkana(vet inte hur de stavas) i stallet,  haha sjukt kul ! :D

jag säger bara de TUR ATT MAN FÖRÄNDRAS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0