Keep smiling, keep shining.

Ja somsagt for ju då till Tove och umgicks med henne, sjukt länge sen vare :s. Lika kul som alltid :D! Vi gjorde väll inte allt för mycket. Vi for till ICA köpte godis, åh herregud vad onyttig jag är får panik! haha. aja sen så spelade vi tv spel (mario cart) som gamla goda tider. På något konstigt sätt blir vi alltid helt jävlaa vilda, så de är sjukt, ni ska höra oss, haha fyfan vad vi skriker, som att vore våran sista stund i livet, låter som en MAN nu helt hes. HAHA, lite små roligt :). Sen såg vi på film och bara umgicks, vi snackade och kollade även igenom pello bilderna också. ojoj fyfan vad sjuk veckan var egentligen :o !  Frågan är fortfarande " Vad fan hände? " HAHA !  så underbart roligt de var förutom den dära onsdagen, fyfaan, men trots de som hände den dagen så vare sjukt kul , en oförglömlig vecka! :'D<3. Aja nämen kom hem för ett tag sen iallafall ska snart gå och sussa, för att orka med morgondagen, jag och Tove ska på stan, sen senare på kvällen blire Lenis : )! myysigt :b.  Funderar även att sluta använda min mobil :o!, ehm .. jag vet ni tror typ att jag inte skulle klara av de, men de gör jag så funderar starkt på att slänga den åt helvette, de är fan lika :s..  tänk att sluta använda datorn också,  om jag hade kunnat de hade jag fan gjort de med!  fan vad skönt de hade varit. För då hade ni som verkligen vill snacka med mig varit tvugna att komma hem till mig eller skicka ett brev. aja näämen aja nu blire väll sängen.. åh ikväll är en sån kväll då de blir för mkt tankar..... :/

HAHAHAHAHAHAHA vissa killar är verkligen mer patetiska än alla andra, åh jag dör , PINSAMT, de är mitt enda ord HAHAHAHA !!  :'D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0