Nothing left to do!.

Okej de har varit en lång dag men rolig som fan! ska berätta lite kort om den ! :)  De hände inte så mkt på skolan förutom att vi redovisade våran efter längtade skräckfilm för klassen! jag skrattade så mycket så att jag grät ! :'D. Men alla verkade gilla den så MVG till oss ;) nämen Jan Ivar (våran lärare) var sjukt imponerad och stolt över oss, han skulle till och med stoppa in den på deras hemsida haha ! :D Sen efter skolan gick jag Sofia och Ida på stan, än en gång för att leta efter julklappar :p. de gick inte så bra så vi satt oss på blå gåsen och fikade och pratade om allt roligt vi varit med om! åh herregud vad vi skrattade de var sjukt, de går som inte att förklara, hahaha söta ni är, me like<3 ! :D Vi hade iallafall grymt roligt , like allways. For sen hem en snabbis sen kom Eric, Gera och någon till kille och hämtade upp mig :P Ja och jag kom nyss hem och är död ! är så sjukt trött så jag tror jag ska somna! Nämen de har faktiskt varit en rolig kväll ! :p. Länge sen man umgicks med Eric, och han kan verkligen berätta sjuka saker som man inte änns vill veta haha ;p .

aja nä nu måste jag gå och lägga mig ska upp tidigt tidigt för att hinna se våran DM match i Pontushallen innan jag går till skolan (öppet hus).  Har mest troligen fått med mig Tommie till matchen :D ! länge sen säger jag bara, länge sen!

ska berätta min äckliga dröm i morogn orkar inte skriva nu är sjukt trött !!!!!!!! ZzzZzzZ

ta mig tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0