Don´t leave me.

Okej kvällen har bestått av min säng rättare sagt :p, haha nämen har absolut inte gjort mkt alls ikväll, umgåts med Tove genom telefon haha sjuk den där tjejen är alltså :p, som ni ser har jag även kämpat med att göra om min blogg, är fortfarande inte riktigt nöjd med den men den får duga tills vidare  : ).  helvette klockan är redan tio i 4, och jag ska upp tidigt som fan för att jag och tove ska ju till happis :D, längtar typ svin mycket , kul som fan kommer de bli :D !  Men nää nu måste jag sussa :)  eller snart för nu skrev en väldigt intressant människa till mig på msn ;p. haha, känner mig helt glad idag :D

Du har bara sig själv att skylla på att de har blivit så hära!


ge mig sommar, värme och brunhet nu !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0