it was easiest to hide it all away..

Råka försova mig i morse, tänkte verkligen skippa Datan alltså första lektionen då, men jag kämpade mig upp och stressade mig så att jag inte skulle bli så sen. Duktigt av mig!  aja nämen sen hade vi ju då foto hela dagen, och de enda vi behövde göra var att redigera klart bilderna som vi ska redovisa nästa vecka sen fick vi sluta, skönt som fan! :) Efter skolan gick vi på stan ett tag, haha är de ovanligt?. Aja nämen sen gick vi och satt oss på MAX och hängde. De var då dom gyllene orden kom ut från Lenas mun " jag kan bjuda dig på Max Sara"  :'| !!!! jag blev nästan tårögd, haha. Så hon bjöd mig alltså på max, du är fan bäst vet du de`? Sen efter de tog jag bussen hem. När jag skulle gå från busshållplatsen så finns de typ en väg jag måste gå över så gick jag där med musik i öronen helt inne i min lilla värld och såg inte hur en bil närmade sig. Var sjukt nära på att bli påkörd, bilen fick väjja som fan och tutade, mitt hjärta slog frivolter ! Sånt som händer.

När jag kommer in i mitt rum så är de ISKALLT, mitt ellement (stavning?) måste ha gått sönder eller nåå, för de är fan sjukt kallt, de är fan varmare ute än i mitt rum jag lovar, så håller påå att frysa ihjäl, seriöst :s...   Aja nämen idag så måste jag försöka hinna med mycket, måste göra samhälls, plugga engelska prov i morgon, göra engelska uppgift. Sen ska jag även hinna fara och kolla på när min lillasyster har typ luciadisco eller vad fan dom nu ska ha, hm kul... aja nä nu ska jag sätta igång!

jo måste även få berätta att jag drömde en sjuk jävla dröm inatt, Jag och Maja blev jagade av Mona (min samhälls lärare) och en sliskig gubbe, dom ville mörda oss :s.. och vi sprang för våra liv, sen när vi hade sprungit till skolan så kom de en lavin så skolan täcktes av snö  och massa den var så sjuk, ni fattar inte haha!  aja nä nu hejdå :) !

ehm vi kanske ha nått gemensamt iallafall ... (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0