I just died in youre arms tonight

Tisdag 30/12!
Dagen började med att jag var tvungen vakna tidigt för att jag var tvungen att fara och köra :s, de är så grymt tråkigt att köra med dom på körskoolan så jag får panik, men aja smällar man få ta, sen tvingade jag med mig Tove på stan. Vi köpte ansiktsmaskar till kvällen då vi skulle ha spa kväll, letade även som ett tok efter en lika fin klänning som jag hittade i happaranda som jag aldrig köpte :o !! fråga mig inte varför jag inte köpte den för den frågan har jag ställt mig själv några gånger !!  Aja efterstan for jag och Tove hem till henne vi bytte till de nya halebop som verkar vara mycket bättre än de vanliga :). Sen så trullade jag mig hemmåt för att packa mina saker och sen fara och jobba. Luleå vann med 2-1 mot färjestad, mycket bra så nu ligger dom typ delad 2:a :). Gick även över till Johanna för at hälsa på henne så sjukt länge sen jag träffade henne så var bara tvungen :). sötnos! Aja efter hockeyn for jag då till Tove där vi först såg film sen gick vi och bastade, och ni förstår inte hur jävla skönt de var, vi bastade och pratade sen gick vi ner och gjorde tacos och ansiktsmask, de var sjukt mysigt ! :) sen så sussade vi <3 :)
Onsdag 31/12
Vaknade på morgonen av at jag har drömt värsta konstiga drömmen orkar inte förklara men den var helt verklig och jag trode verkligen den var sann, Tove kollade på mig som att jag var dum i huvudet, haha men jag vet att innerst inne så älskar hon mig mer än någonting annat ;D haha. aja nä vi gick och åt frulle och nu sitter vi bara häre och chillar :), nä nu ska jag vara lite social med sötnosen <3 ikväll blir de myys :)  <333
 
Jag älskar dig så grymt mycket <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0