Why are you trying to hold on?

Torsdag!
Seg och jobbig dag, inte min dag alls inte i skolan iallafall, haha. klagade som alltid fast idag vare fan värrre än alla andra dagarna tror jag, men de var för att jag blev så jävla LESS på Hans (min fotolärare) åh orkar inte änns förklara varför men ni som vet vem de är och har haft han fattar ! Blev så arg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen :p Han är iallafall en sån lärare som verkligen ska draa ut på tiden så att vi ska sluta PRICK då vi slutar alltså 16.15 :s..  och idag var en sån dag som jag verkligen inte orkade gå så länge, var så sjukt less så när Hans berättade att vi hade varit så duktiga och snälla så att vi skulle vå sluta och klockan var då 15.00 typ, då vare nätsan så attt jag fick tårar i ögonenn av lycka haha!. Aja efter skolan så kom Emil hem till mig : ) Vi såg på film och chillade ;p tills han var tvungen fara på träning :/ .. Efter att jag följt med han till busshållsplatsen och sagt hejdå, så trullar jag mig upp till Tove, vi såg på kung fu panda, haha förjävla bra och rolig film ;P, Vi tog även en "mat paous, nudlar och smårgåsrån hahah"  i typ mitten av filmen. Sen så gick jag hem i kylan och nu sitter jag här och är helt sluut :s.. Måste gå och duscha sen sova, ORKA ATT ALLLA ÄR LEDIGA I MORGON FÖRUTOM DOM SOM HAR SAMHÄLLLS MED MONA, oh kill me !  aja nä nu duschen sen sussa, puss snyggingar ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0