You'll learn to hate me..

okej ska försöka berätta min dag lite kortfattat. skola idag då som vanligt, Hände inget spec förutom att jag gjorde bort engelska provet, de kändes skönt, Lena du är bäst, men de visste du redan!<3. Sen så skulle ju min grupp redovisa idag på nk:n, men filmen som vi skulle visa på redovisningen funkade inte, ja och massa tjafs så hon sa att vi skulle redovisa EFTER JUL,  fan vad less jag blev, lika fan att göra bort hela skitet, men ja finns inget att göra så bara att gilla läget. Jag och Lena gick efter skolan på max...hehe ehm ja jag ska sluta ! (a) från och med idag, helt på sant!  aja sen så trullade vi omkring på stan för att hitta någonting till julen, men de gick ju lika bra som alltid.. men bryr mig inte för hade ju bra sällskap =D.

Sen så kvart över 6 så befann vi oss i biosalen, spända och lyckliga, efter filmens slut var vi depprimerad och ledsna. haha nämen vi såg Twilight och ni som sett den fattar. Skönt som fan att vi kasnke var 6 st i salen, då vare inte så många som fick höra och se mig gråta (a) nämen seriöst fyfan kunde inte sluta gråta, jag grät på bussen hem, och sitter även än med tårar i ögonen och lyssnar på Never think <3 Är helt depprimerad :s, de är sjult hur en film kan få en så depprimerad :s.. orkar inte sitta vid datorn längre ska krypa ner i min säng och gråta, de verkar tydligen vara min grej... hejs.. nä kan seriöst inte sluta gråta..
 :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0