Don't wanna leave it all behind

Igår käll for jag ut till Lenas stuga , vi åt "fettfria" chips med dip och vindruver medans vi pratade lite sen såg vi film :)
efter de var de natti natti, för vi skulle upp tiiidigt, för somsagt dom hade ju lovat svin fint väder :) vi vaknade typ halv 10 , tuuffft men jag orkade upp ändå, hade lite svårt att somna igår, hm ...... aja. vi åt frukost sen tog vi båten och for ut till sandgrynnen :), Vi solade, badade, gick på strand promenad, byggde sandslott, åt mat, pratade,  posade på lite kort osv :D sjuukt mysigt var de och sjukt kul <333 :D jag smorde ju såklart inte in mig med någon solskyddsfaktor, eftersom jag aldrig bränner mig :O !!  åh gud ni fattar inte hur mkt jag har bränt mig jag dör :o hahaha de bränner på hela kropppen, och är helt röd åh jag dör : / haha !  MEN ORKA ATT LENA ÄR HELT SJUKT BRUN ORKA ORKA ORKA , åh blir typ helt arg , haha (a) och jag kan typ inte änns bli brun har jag märkt, jag får panik, jag blir inte brun :o :| !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååh.
aja nä nu ska jag gå och se film eller nå är helt sluut efter dagen haha =)  och i morgon blir de kuuuuuuuuuuuul :D:D !!


ÅH HELVETTTTE VAD LESS JAG ÄR PÅ FOLK SOM SKA LÄGGA SIG I  ANDRAS LIV !!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH BLIR HELT GALEN !!  längtar tills jag är 18 så sjukt mkt så ingen kan fatta..
mina föräldrar kan ju bara dra åt helvette ni vet fan inte ett piss..... !!!!!!!!!!!!!! dom kan verkligen förstöra ens dag. .
bilder finns på pixbox (saaraL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0