They say acting’s just pretending, even that gets old.

haha ååh Tommie ringde igår typ helt sent och han bah:
-läste att du inte kunde somna, tänkte vara lite social, vad gör du?
jag:
- hm nä jag somna just :p
hahahahahahaha åh de var typ helt kul =) ! gulligt av han :).

Idag vaknade jag typ helt tidigt för att jag ska jobba på tivolit på lk med fotbollslaget, vi skulle stå i sånna där stånd, och jag önskade och hoppades på att jag inte behövde stå själv som jag gjorde förra året, för då fattade jag ingenting (a) Men än en gång fick jag stå själv :/ :p , men fick stå vid ett stånd där man skulle fiska påsar, och i påsarna fanns de alltid gossedjur , de var väll OK :) , kom  jävligt mycket folk kan jag säga, ojo j fick paniiiik ! och jag som är så grymt bra i matte (y) åh herregud ! aja men de gick faktiskt mycket bra :)  hjälp och när jag stog dära och när de inte var nå folk så kom en turk som jobbbade på tivolit och bah:
- do you speak english?
jag:
-öhm no i can´t
han bah jo , och så tog han min hand och typ smekte den och sen frågade han mig om jag hade förlovat mig :O ! jag bah öhm nej? och så pekade han på min guldring och bah what is this? jag bah öhm i got it from my mother, och han bah aaah i understand :) it was nice to meet you Sara och så flirta han och gick, HJÄLP :o sen kollade typ alla helt sliskit på mig :s lite små läskiga :s
Sen råkade jag stoppa två nallar i en påse och ja de hände rätt mkt pinsamma/roliga saker :) haha !

När jag kom hem spolade jag upp ett varmt skumbad med ljus och musik, så jävla skönt de var har nog aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv, somnade typ. nämen han tänka på mycket saker och de bhövdes ..

kanske måste fara in till akuten :o :|..

If you feel like leaving
I'm not gonna beg you stay
skumbad <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0