I hate it.. :/

hm ja den här dagen är en sån dag man bara vill dö , jobbigt jobbigt :/ !!

jaa sov hos tove inatt och så vi gick och la oss typ vid 1 för tove skulle upp och jobba, men jag själv hade svin svårt att somna , undra vad de kan bero på :/.. aja låg iallafall där i sängen och tänkte fan vad skönt att man inte jobbar, jag kan ju sova hur länge som helst, men sen så slog de mig JAG SKA JU OCKSÅ JOBBA :O :|  jag hade ju glömt bort de totalt :s! ååh blev sjukt less då, ville typ hänga mig i toves lampa, men hittade tyvärr inget rep ! aja efter 3 nångång så somnade även jag.   Vaknade av toves veckar klocka, sjukt jävla trött, helt död ! men sov en timme till efter Tove farit eftersom jag började 10, kom tilll jobbet, och vi gjorde ingentign så sjukt onödigt jobb, de enda vi gör är att sitter och sitter och sitter och sitter :o, fast idag spelade vi kort också  hmmm underhållande,  Tommie kom också och hälsade på , mycket trevligt :D hahah fick man sig ett gott skratt :D

Tänkte ju fara till Boden idag men en viss person sov ju till halv 5 om inte längre :o så då vare ingen ide, trisst :/
Jag drömde inatt att du misshandlade mig Adam :o :| du blev jätte sur på mig för någonting och så sa jag förlåt och skulle pussa dig på halsen och då började du typ slå mig och sparka mig och allt :O !
ist for jag och Tove in till stan, köpte en tunika : ). Jag måste bara få säga förlåt Tove haha att jag har varit så less/arg/irriterad/självmorsbenägen/depprimerad/ledsen och allt  som jag sagt och gjort hela tiden (but you know why) haha snällt att du har stått ut <3  Ska till Tove nu igen hon väntar på mig vi ska baka, fan vad gott, sen blire att sova över igen, myys :)  hahahaha fan vad jag skratta åt henne igår hahaha ååh sjuk människan är ! :D 

är faktiskt  på lite bättre humör nu när jag har ätit , men mitt humör är inte på topp än iallafall, hoppas de blir bättre!!
En sak till bara innan jag ska sluta skriva, JAG HOPPPPPAS DU TAR JOBBET I SOLNA PAPPA !!!  då flyytttar jag med och bor i stockholm ist !


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte flytta :(..........

2008-07-14 @ 20:58:09
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: johanna

pft, tror du att du får lämna mig? no way, isåfall följer jag med! you know, I can't imagine a life without you <3

2008-07-14 @ 22:47:33
Postat av: Adam

Fin dröm baby : )

2008-07-15 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0