im learn to love again.

Idag vaknade jag av att mamma väckte mig och sa att de var VARMT UTE :D ! fst var sjukt trött så somnade om, vaknade sen, tog på mig bikinin och la mig och och solade :D !  svin skönt !!!!!! efter ett tag så ringde jag Anton och han frågade om jag vill följa på stan, jag gick och duschade sen så CYKLADE jag och han in till stan, mycket hurtigt :)  vi snurrade omkring på stan, hittade tvärr ingenting , LESS ! men Anton hittade en fin tröja =) hahahahaha naw sen när vi åkte rulltrappa uppåt någonstans så sa anton nå svin roligt så började jag skratta svin mkt och sen jag bah
- ååh jag dör !
oså var de en gammal gumma baki oss som bah:
- Ne snälla gör inte de !
hahaha naaw helt söt gumma, blev typ rörd, hon ville att jag skulle leva :'D
aja sen så cyklade vi typ hem , eller jag cyklade till IP och var lite social med grabbarna hah ;D sen så bjöd pappap mig på först vårrullar som förrätt sen pizza :D:D !! I LOVE YOU DAD !! <333

LENA I MOROGN SÅ KOMMER JAG TILL KLUBBVIKEN :D:D:D:D::D ! dom har ju lovat svin fint väder i mroogn :D:D:D !!!
so i will see you tomorrow :D:D:D:D <3333

sen ikväll så ska jag fara och grilla med grabbarna ;p kulkul :)
TOMMIE JAG ÄR JAGAD !!!! HAHAHAHAHAHA  !

You are so sweet ! :o


Kommentarer
Postat av: Lena

NEJNEJENJ! jag är ledig imorgon:(:(:(

2008-07-01 @ 23:26:08
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0