Den som älskat kan ej glömma

Jag är så grymt besviken på dig så de är sjukt, och mest för att du inte änns bryr dig :o.. !!
hur har du bara kunna glömma mig bara så där, efter allt de vi gått igenom och allt de vi gjort?
jag vet jag har betett mig dåligt ibland, men hur många gånger har jag inte sagt
förlåt och ångrat de. Tänk allt vi pratat om, tänk allt vi skrattat åt tänk allt vi gjort, nu känns
de bara stelt allt vi gör. De sista jag ville var att de skulle bli så här mellan oss.
Du har sagt flera gånger att du alltid kommer finnas där, BULLSHIT!!! ååh blir så arg!
De känns som att allt de du sagt har du inte änns menat :o !  ååååååh jag önska att jag också
kunde sluta bry mig som du har gjort, men jag kan inte för du är nått speciellt för mig, 
jag har iallafall menat allt jag sagt till dig, men de spelar väll ändå ingen roll, så som du beter dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0