Önskar att du var här hos mig

Jag och sötlena var ju på bio igår och såg Narnia, fyfan den var ju helt bra, och sjukt sorlig haha fan vad vi lipade, men de skämmigaste var ju attt de var typ bara jag och hon i salongen som lipade (a) haha men jag kunde verkligen inte hålla mig, sjukt sorligt :/.! aja de var iallafall kul =) ringde Adam när jag hade kommit hem från bion, vi snackade till klockan 06.00 på morgonen alltså i typ 5 timmar ! :o HJÄRNTUMÖR !! haha nämen de var mysigt =) haha de har som blivit som en vana nu att vi pratar hela nätterna ;D.Efter att vi hade pratat klart så kunde jag inte somna var typ helt pigg :o åhnej ! låg helt själv i min säng och var typ klarvaken och funderade haha ! men efter ett tag somnade jag, och blev sedan väckt av mamma klockan 9, för att vi skulle fara till lulviken , de är ju sjukt fint väder :O ! YESS.

aja kom iallafall nyss hem från lulviken, sjulkt skönt, helt slut i kroppen, och NI SKA SE HUR BRUN JAG HAR BLIVIT OJOJ ! man ser knappt skillnad på mig och en svart tröja :o !! i morgon har dom ju lovat likadant väder :D:D:D:D:D:D:D UNDERBART !!!!! ÄLSKAR SOOOOOOOOOOL! 
aja nu ska jag iallafall gå och duscha sen äta, sen får vi se vad som händer med kvällen ;p, men blir nog en tidig kväll, är dööd ! haha :)
BADKRUKAN FREDRIK NILSSON var ju óckså där :D, och jag lovar dig du sk få igen för allt vatten du sprutat på mig !! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0