im so fucking tierd of youre bullshit !

Kan du inte bara lämna mig ifred , seriöst ! 
du har gjort ditt, jag känner mig så jävla lurad hur kunde jag vara så jävla dum seriöst, ditt fjäsk hjälper tyvärr inge mer, så försvinn från mitt liv ! Jag trode aldrig jag skulle säga de här med ...  jag önska att jag aldrig hade träffat dig !..



aja jag vaknade vid 4 idag typ fyfan vad skönt de var att sova, UNDERBART ! :)
har väll inte gjort så mkt efter de . Nu ska jag typ fara ut och springa i en timme , eftersom jag  inte gjorde de igår , jobbigt :/ ! sen ikväll så ska jag vara med Tove, de var fan ett bra tag sen, haha fan vad sjuka vi är alltså, lyssnade på de dära grejset som jag råkade spela in en gång när vi höll på "brålka"  , hahahaahahahaah fyfan !!!  aja sen har ju adam match ikväll HAHAHA !! förlåt att jag skrattar Adam men de är sjukt kul ! nämen lycka till, hoppas ni vinner hahah ! (Y)
Jag ska till Adam imorgon.

ÅH JAG HAR SKÄMT UT MIG SOM FAN IDAG HAHAHA ÅH FYFAN VAD SKÄMMIGT JAG DÖR !!!

 sötis !!!!


Kommentarer
Postat av: Adam

Jag är fan inte liten ditt miffo : /

2008-07-06 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0