Vet du att jag aldrig skulle byta dig mot någonting?

Senaste:
1. mening du sa: Nä han var inte hemma när jag vaknade.
2. personen du pratade med: pappa
3. du fick sms av: Emil
4. du kramade: hm jadu, Lena tror jag :) <3

idag:
5. kläder: troser och bh
6. bättre än igår: nej

Imorgon:
7. är det: Tisdag.
8. planer: hm sola om de är fint väder,  sen träna.

favorit:
10. nummer: 5
11. färg: har typ ingen favorit färg :p
12. årstid: SOMMAR <3

Frågor och svar:
13. saknar du någon? jao..
14. humör för tillfället: trött
15. det första du gjorde i morse: ringde Adam.
16. vad åt du sist? har inte ätit nå idag
17. vad irriterar du dig på? folk som säger saker, men inte menar de.. 
18. tror du på distansförållanden? Det beror på ..
19. vem tänker du på just nu? Adam..
20. tror du att personen skulle vilja snacka i telefon med dig nu? hm jag vet faktiskt inte, han brukar oftast vara upptagen.
21. vart reste du sist? Tuurkiet <3  sakna sakna !!
22. vad gjorde du igår kväll? hm åt glass och såg film..
23. liknar du din mamma eller pappa? jag liknar nog tyvärr pappa med håret HAHAHAHA  visst Johanna ? ;D men resten vet jag inte
24. ler du ofta? ja typ .
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? alltid..
27. i vems säng sov du i igår natt? min egen :/
28. vilken färg har din tröja? har tyvärr ingen tröja på mig.

Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? mm..
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? jo..

Lycka:
31. är du en glad person? ja de tror jag väll? :p
32. vad gör dig glad?  många saker
33. önskar du att du var lyckligare? ja !
34. är lycka överskattat? nej
35. kan musik göra dig glad? joorå

kärlek:
36. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? jo
37. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja .
38. har du en flick/pojkvän? nej inte de ..
39. är du nöjd med det? hm nä..
40. är du kär? nä.

hat:
41. vem hatar du verkligen? jag hatar ingen, men de värsta jag vet är folk som ljuger ! ... 
42. har du någonsin gjort en hat-lista? hm nää ? :p
43. är du en mobbare? hahaha nää eller? :D
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? jao..
45. har du blivit sviken någon gång?  mm :( ... !

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du liknar din pappa på håret stämmer till 100% ;)haha

2008-07-21 @ 17:09:22
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0