would you remember me if i would die ?...

Sverige förlorade med 1-0 , orka! Dom hade typ helt många chanser men dom satt ju inte en enda :/ orka leva då !  haha.
nämen aja de var iallafall kul att fara dit med laget, men eftersom jag typ inte fått sömn på två dagar så kan jag säga att jag var död, helt sjukt !  Men nu är jag typ helt pigg och jag har inte sovit nå, shit vet inte vad jag ska göra med min energi haha ! :)

VILL NI VETA VAD JAG OCH LENA SKA GÖRA ?! :o
VI SKA BESTÄLLA BILJETTER I MORGON TILL SVERIGE-PORTUGAL  PÅ ULLEVI :D !!
FATTA SKOJ , FYFAN VAD JAG LÄNGTAR !!! :D:D HIHI


ovanligt, ovanligt att de alltid ska hända mig massa skit !
fyrklövret gav mig inte så jävla tur som jag trode Lena :/
blä vad less...


Kommentarer
Postat av: A.J

fett snygg bild på dig babe. <3

2008-07-06 @ 12:09:36
Postat av: Lena

nej, det var inte på ullevi, det var i solna i stockholm! haha, jag skrev det i sms;et men jag visste att du skulle missa det! hahah, OCH FETT JÄVLA UNDERBART KUUUUUUUUUUUUL!!!!!::DDDDD!!!! <33

och fyrklövert kommer nog ge dig tur för eller senare, lovar :)<333

2008-07-06 @ 12:31:42
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: johannaaaaaaa! <333

fan va roligt ;) men då är det nog bäst att du sätter igång och söker efter ett städjobb ;)



btw, vad har hänt? :(

2008-07-06 @ 15:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0