I wanna live forever

Tove de kommer att bli bra, allt kommer attt lösa sig. Du får annars bo hos mig :) <3

Har varit och sprungit på ormberget idag med johanna fredrik och deras pappa :D 5.4 var typ död, så dålig kondis man kan ha de är ju helt sjukt :ooo ! aja vi ska springa igen på söndag =D  aja 
For och såg film med Anton och Joel senare på kväällen =)  bli inte avensjuk nu Adam för dom är bara mina kompisar , jag lovar !
Var tvungen att hem till anton :o ... men sen när jag gått ett tag kom jag ju på att Tommie har ju en cykel, ringde till han och fick låna den hahahaha :D fan vad snälllt av dig tommie ! :D sen när jag lämnade tillbaka den vid 03 någon gång så sa han innan jag gick
- Hoppas någon tar dig !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fan vad trevlig du är ;D (y)
råkade visst väcka han , och jag tror han vaknade på fel sida haha :D:D så jävla kul :d

.. vet inte vad jag ska säga, men jag hoppas du mår bra..
du lovade att ta de luugnt. är fan orolig <33 !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för stödet gumman <3

2008-07-12 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0