Äkta vänner är sånna som alltid står kvar..

Idag har vi match på svensbyn, vi spelade 3-3, och usch vad dålig jag var. orkade ingenting. De var hemskt !!.
aja, har verkligen inte gjort mkt alls idag kollat portugal-turkiet med lena eller okej Lena var i sin stuga och jag var hemma hos mig men de kändes som att vi såg den tsm eftersom vi höll på  sms haha =D PORTUGAL NÄSTA !!!
haha nämen fyfan vad snyggg RONALDO ÄR DE ÄR SJUKT !! grrr , ME LIKE =D !

igår blev jag utskrattad av Lena bara för att jag trode att de snöade på månen, hm öhm de kan väll vem som helst tro....

i morgon så ska jag se LSK möta vårat utvecklingslag på hertsö IP :D
sen så ska jag träfffa alla barnen som jag ska vara ledare för på fotbollsskolan omg...
hahaha nämen de kommer nog vara kul faktiskt, jag kommer ju bara ihåg förra året hur jag höll på
dö av skratt varje dag ! helst när lillpojken blev inlåst på toaletten hahahaha och när killen kissade på sig
hahahahahahahahahahahahahahahahaha åh ni fatttar inte hur kul de var jag trode jag skulle dö !! hahahahaha
ojoj aja ska ju vara ihop med johanna, mange och korpi så de blir ännu trevligare  :D

Du är söt , tihi :)
HAHAHAHA åhnej vilken gammal och rolig bild :D


Kommentarer
Postat av: leniseeen

hahaha, you, me and RONALDO! hahahahahaha!

hothothooooooooot!

och snö på månen..





HAHAHAHAH!!!!!!

2008-06-07 @ 23:16:14
Postat av: Malino

Saknar att vara med dig med :(

2008-06-08 @ 14:32:05
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0