I keep on marching

åh igår så hade vi forst avslutning med klassen vi var ute och lekte haha eller  vi körde twister och åt pizza, sen gick Jag, Alexandra, Lena, Maja, Erica och Sofia och handlade för  på kvälle så for vi till lulsundet och grillade =) svin myyysigt =D och fan vad kul vi hade de haha :D ojoj  finns några bilder från kvällen på pixbox (SaaraL). Jag tog även mitt första dopp där med Alexandra haha ;p Nämen sen så for jag och Lena till måttsund där vi även sov =) kom hem för ett litet tag sen nu, ska nog städa mitt rum nu , så kanske mamma blir glad på mig,  sen ikväll så får vi se vad kvällen bjuder på haha ;)  

Vill även säga förlåt Tove, jag vet att du inte kommer förlåta mig, men jag ville iallafall säga de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0