You can't lose what you never had

Åh  fucking less jag blev på oskar och Hille inatt :OOOOO !!!!!!!!!
dom tjuvringde till mig klockan 05.00 :o  synd bara att DOM råkade ringa utan skyddat nr en gång och skickade ett sms, Hille trode ju att man kunde skicka skyddat sms hahahahahaha fan vad dum kille alltså, ! nämen blev sjukt less kunde typ itne somna om efter de så var typ vaken till klcokan 6 :o !  aja inte för att vi jobbade någonting :O haha de enda vi gör är sola/sova/Spela fotboll fan vad chill :D:D  sjukt skönt !

Har varit och kollat på KMs match med masssssssa folk :D:D ! yeah och km ägde ju som vanligt dom vann med 1-0 och km gjorde målet SJUKT SNYGGT !!! :D OCH TACK KM ATT JAG FICK LÅNA LITE KLÄDER AV DIG !!!!!!!! har fan förfrysit hela min kropp :O så ska gå och ta en LÅÅÅNGT och varmt bad nu sen se tv :)   hör av er , för vissa verkar ju ha svårt med de...

Tack för att du alltid finns där för mig, tack för att du alltid stöttar mig fast jag beter mig som skit mot dig.
förlåt för alla gånger då jag glömt bort dig efter varje gång då du har stöttat mig, och fått mig tänka positivt förlåt<3


åh jag är less... :/

Kommentarer
Postat av: majaaaaa

ett litet tips, sara lilla - STÄNG AV MOBILEN!!

2008-06-18 @ 16:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0