everything feels alright when ju right here by my side.

haha Seriöst fan vilken dag :o !
De började med att jag och Lena skulle på stan, missade bussen haha förlåt Lena , så pappa skjutsade in mig till stan typ vid 13.00. Sen gick vi runt HELA stan för jag var verkligen tvungen att hitta nå kläder, men nej självklart så hittade jag ingenting, LESS !  haha aja sen så kom vi på att på storheden så finns de ju också affärer (blend, b.young osv) så då ringde vi runt efter skjuts för vi ides inte betala buss dit , så Anton kom och skjutsade oss ;D haha tack !  Sen gick vi runt på storheden men int fan hittade jag nå där heller :o haha vi köpte cola och en burk jordgubbar som vi satt och åt :D svin jälva gott :D ! sen gick vi till Rusta haha och köpte godsaker till Fotbollen, billigt och bra :D haha !  de enda jag hitta var underkläder på hm haha men de är ju cokså bra ;D aja efter allt gående så var vi sjukt trötta så vi gick in till jysk och la oss i sängarna haha SJUKT SKÖNT ! var typ i himlen ;P . haha Kuddarna var sjukt sköna så vi tänkte stoppa ner en kudde i min väska och springa hah men de blev aldrig :( men nästa gång kanske ;) haha. kom typ hem vid 8 :o!
vi var typ på stan i 7 timmar :O åh herregud ! haha men de var kul, mkt skratt som alltid :D  <3333333

Kommentarer
Postat av: Lena

en vacker dag ska vi sno dom! hahah ;)<3

2008-06-14 @ 13:13:03
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0