what we got it ain’t gonna change

Jaaa som sagt vi gör inte allt för mkt på jobbet  :) vi brukar spela fotbollstennis fyfna vad kul de är !! HAHA :D Petter och Tommy fyfan vilka sköna människor hahaha fyfan vilken humor :D:D:D !  Har typ fått magruter för jag har skrattat så mkt ! :D Har bränt mig ockå typ på kinderna :O haha och jag har blviti jäävligt brun ojoj ;)  aja nämen sen måste man ju GRATTUELRA  JOHANNA NILSSON SOM HAR TAGIT KÖRKORTET IDAG !!!!! :D:D: GRATTTIIIS ÄLSKLING :D:D:D::D OCH FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILLL NÄSTA HELG DE ÄR SJUK FYFAN VAD KUL DE KOMMMMER BLI :D:D:D:D:D:D HAHA  ÅÅÅH =D !!

I morgon så ska jag till Byske,  kul länge sen man var där och så är ju Tom där ju :o haha lite smått roligt de med att han och någon till också var där :D så de blir säkert att umgås med den töönten ;p


When it falls apart
And you're feeling lost
All your hope is gone
Don't forget to
Hold on


fotbollstennis <3 :D haha  min nya stil med höga byxer ;)

Kommentarer
Postat av: johanna! <333

tack snyggggging ;)

alltså nästa helg (Y) hoppas vi bara får sovplats hos... :)





ps, din nya stil är så jävla het! <3

2008-06-20 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0