Its like wishing for rain as I stand in the desert.

Jaaaaaaaaaa, jag överlevde natten =) somnade klcokan 4 :s !
och igen förstår hur mkt jag har stressat idag de är sjukt :o Var iallafall på stan med Alexandra, helt kul, var sjukt länge sen jag träffade tjejen, har ju saknat henne :/ <3 . aja vi pratade mest om allt vi har missat under den tiden vi inte varit med varandra haha ojoj de var mkt prat :D  haha helt kul !! :D aja sen kvart över 4 så sa jag att jag var tvungen att fara hem för jag hade tärning 17.00,  MEN BUSSEN GICK INTE FÖRRÄN OM 28 MIN :O åh nej ! ringde mamma, hon var kvar i älvsbyn. ringde pappa han kunde inte för han hade träning, ringde syrran hon kunde inte för att hon var i alvik hos sin kille, ringde eric han kunde inte han moppe hade gått sönder :O !!!!!! PANIK ! klockan blev 17.30. visste inte hur jag skulle ta mig hem! sen såg vi en skymt av svesse så vi skrek och sprang efter han haha alla kolla typ ! Han kunde skjutsa hem mig men vi var tvungen att GÅ till han , hade panik !! när vi var framme hos han var klockan typ 20 i 5 :O ringde till malin och sa att jag kör moppe till träningen. sen så sveesse bah:
- men de är inte säkert att den startar de har varit nå tjafs med den :S
PAAAAAAAAAAAAANIK !!!!!! haha
sen hittade han inte nyklarna heller haha fyfan men till slut så for vi var hemma 10 slängde av mig kläderna och bytte om haha, tog moppen och körde, kom dit prick :D haha ! fyfan.

träningen var rätt chill vi körde bara snabbhet, och sen fick vi vårat träningsprogram under uppehållet, omg  :o !!!

Ikväll ska jag iallafall till min jätte mogna kompis, vi ska nöta ONE TREE HILL  hela natten sjukt bra serie, finns in inge bättre ! :D aja sen i morogn ska jag på stan med skitungen =)
oj vad mycket jag har skrivit :s aja hejdåå !
miss you girl <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Ååååh, jag vill också kunna vara uppe hela natten, fuckin helvetes jobb!

saknar dig som faaaan! <33

2008-06-24 @ 20:26:22
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: din mogna kompis

tack

2008-06-24 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0