You're the light that makes my darkness disappear.

TORSDAG ! (SISTADAGEN :D:D:D::D:D:D:DDD)
skönt  sista dagen :D.  Idag så hade vi vattenkrig, elller vi skulle först itne ha de eftersom de inte var bra väder men alla barn ville ha de så Tommy korpi tog tag i de dära ;p , haha ! aja OCH JAG SA TYDLIGT TILL ALLA BARNEN ATTT JAG SKULLLE INTE VARA MED OCH ATT SOM SOM SKA VARA MED PÅ VATTENKRIGET SKULLE VARA PÅ DEN ANDRA PLANHALVAN !!!! Dom lyssnade faktiskt, blev ju nästan nöjd över dom, TILLS EN UNGJÄVEL KOM OCH HÄLDE HELA SIN FUCKING VATTEN FLASKA ÖVER MIG :OOOOOO !!!!!  ÅH HERREGUD INGEN FÖRSTÅR HUR ARG JAG BLEV, seriöst vaar nog less på alla barnen oså kommer han:O !!! så jag springer häfter han puttar ner han på backen och skriker typ åt han minns inte riktigt vad jag sa men nå var de iallafall oså hälde jag vatten på han, sen börja han gråta !
fyfan vad less jag blev helvette !  hade fan sagt KLART OCH TYDLIGT att jag inte skulle vara med helvette !
aja ilskan lugnade ner sig där efter ett tag. Sen som avslutning så dansade vi och delade ut diplom, haha lyckan i mitt liv när alla försvann :')

Gruppen jag hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0