I´m just a girl in the world..

åh herregud har inte bloggat på typ svin länge :s har typ itne orkat, men aja nu hade jag tänkt gör de iallafall =)
Idag har de varit en mycket nervös dag haha ojoj,  först våran redovisning hahahahahaha ojoj jag höll på dö av skratt så jävla kul, och mina kläder haha ojoj kommer  bild på de sen ;D  aja var sjukt nervös hela redovisningen så jag typ dog,  jag glömde typ bort allt jag skulle säga haha men aja whatever nu är de över iallafall :D.

Sen typ direkt efter de så for jag och gjorde min tattuering, OCH FYFAN VAD NERVÖS JAG VAR SKOJA INTE :o
men de var int eså hemskt som jag hade föreställt mig haha, de var bara i början de gjorde lite små ont, men sen när han fyllde i den så kittlades de helt mycket haha :) kommer en bild på den med ;p
Tack min underbara syster att du följde med mig, är jätte glad att du fanns där, jag älskar dig verkligen Sandra<3

seen så for jag och tove hem och såg ONE THERE HILL Fucking de bästa jag någonsin sett i hela mitt liv, ååh :') !


Lena du är världens gulligaste människa i världen vet du de?
du är så sjukt underbar och jag älskar dig mycket sötis :)<33image15

Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

nååååååå :') jag blir ju tårögd. du är underbarast gumman

2008-05-28 @ 18:23:36
URL: http://lenajosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0