It´s like wishing for rain as I stand in the desert.

öhm okej nu är jag väldigt leesss.. Tror ni inte jag typ har blivit sjukare?  SJÄLVKLART !!  jävlart underbart..... aja stannade hemma från skolan idag eftersom vi bara hade idrott pluss att jag hade feber och ont i min hals., oh no... Åh jag som typ var frisk igår , vad hände? : o.. fitta vad less. Men ska iallafall till doktorn idag, och jag hatar typ de för jag blir alltid svin sur på doktorn och då börjar vi alltid bråka och så slutar de med att jag inte orkar sitta kvar och lyssna på allt jävla skit  Han/hon säger ! För han/hon vill aldrig som jag vill. och någonting måste man ju förfan göra om man är sjuk hela tiden eller hur? . ja vi ser ju hur de går.  Nu ska jag försöka fräscha upp mig lite sen måste jag in till skolan för att jag måste låna en kamera, eftersom vi har en fotouppgift till i morgon, jobbigt !  Sen ska jag ju på teori skit idag också, hm kul och helst när man är sjuk och huvudet känns som att de ska sprängas ! Topppen :D ! usch. aja de är bara att försöka tänka positivt :).. Nu ska jag gå.


I wish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0