Tuli tappelu

ååh dagen har typ varit jobbig fast attl den inte är slut än och jag vet att de kommer bli 100000 gr så jobbigare, ni kan ju räkna med att jag kommer med rullstol i morgon till skolan! (y)..  Aja sitter just nu här hos toffsen , hon äter :P. efter de ska vi se OTH sen måste jag hemmåt och lillskitet ska plugga , hon har ju prov i morgon haha GL ;).  aja nu låter de som att hon ätit klart. okej de här var typ ett onödigt inlägg MEN hade typ inget annat att göra såå varför inte skriva ett blogginlägg?  haha måste bara berätta en sjukt rolig grej, eller jag tyckte de var svin kul men kan bero på att jag har ganska konstig humor :P. Men iallafall Lena har ju börjat nu på körskolan. och så skulle hon köra efter skolan och de sista hon sa innan hon gick var:
-Håll dig borta från vägarna Sara!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA och de roligaste var ju att hon var typ helt seriös :'D. åh gud så kul de var :p. nä nu blire att se OTH :P

och Ante din skit, orka diiisssssa. Jag vet att du kommer att läsa de hära sen så hopppas du tar åt dig ;D..


Kommentarer
Postat av: Toveb

2008-11-05 @ 11:56:13
Postat av: Toveb

du är utmanad, spana min blogg ;)

2008-11-05 @ 11:56:37
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0