I think Im missing you.. :s

Dagen har väll gått rätt hyffsat snabbt :) skönt! Måste bara säga tack Ante att du ringde och väckte mig, för jag hade glömt att ställa klockan :p... Men vilken TUUUUR att du ringde så jag han tilll den underbara skolan (y) :p haha. Måste även säga tack till Lena och hon vet nog varför :P. aja efter skolan gick vi på stan ett tag sen blev de max mat :) Jag och Lena satt även och pratade om min depprimerande tid som jag hade någon gång under första året på gymnasiet. hahahahaha fyfan vad patetisk jag var de, var ju sjuuukt ! ;P.  Näää nu ska jag gå och duscha typ sen mysa ner mig i sängen och se film :) myspys

Min dag :
skolan [x]
stan [x]
äta [x]
städa rummet [x]
dampat lite med tove på telefon [x]
duscha [ ]
se life as a house [ ] :D
kanske göra lite skolarbete [ ].. :p
prata med Ante [ ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0