I try to wash the pain away from me..

De kändes typ konstigt att somna igår, helt själv, och ja allt kändes bara wierd!, men morgonen kändes ännu konstigare, man har typ blivit helt van att vakna upp med Tove och att vi ligger och snackar om massa saker och bara skratta åt allt. Men nej de var alldeles knappt tyst när jag vakna , haha aja de säger väll allt, jag saknar de grymt mkt !.  
aja vaknade tidigt idag för jag skulle snabbt till boden innan jag började jobba.  Finns inte mkt att säga om boden resan....  jag blev bara arg och besviken, så därför ska vi inte snacka om de! Efter att jag jobbat så for jag till Tove. Vi gjorde inte mkt såg på en skräckfilm och snackade. Fick veta en hemsk sak, som gjorde mig rädd hahaha! fyfan !!!. GICK sedan hem från henne som alltid, men idag var de fan läskigast, efter att ha sett den dära filmen. ojoj men tur att Ante orkade ta sig sin tid att snacka med mig hela vägen hem, thanks : ) ... och på tal om Ante, sjuk han är ! han har klippt sig idag, åh herregud ni vill inte se hans frisyr hahaha hoja  ! :'p.  aja nää nu ska jag lägga mig i sängen är sjuukt trött, ska först bara ringa till Ante och fråga vad fan han tänkte på när han klippte sig så :o, haha men jag förmodlar att allt hår åker av  :p .  natti natti :)


Jag lämnar dig aldrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0