No one like you..

hm...alltså.. ja jag vet som inte vad jag ska säga. Har nyss varit hos doktorn och hmm ja... de var inte precis dom orden jag ville höra.. Ja för er som vill veta så kommer jag typ inte få träna på ett år.. TOPPEN! mmh kommer inte änns få vara med på idrotten.. Måste vänta tills viruset har farit ut ur kroppen och de kan ta hur länge som helst egentligen.. Jag har ju haft viruset i kroppen nu i ett år så, fast då har jag samtidigt tränat, men nu när vi var hos den den hära doktorn som var nå specialiist på hals så sa han att de är ett måste att lägga ner tills viruset är borta för att de kan bli allvarligt osv osv.. De är svårt att förklara för er som inte vet men aah. Sen så kommer jag att operera bort mina halsmandlar också eftersoom dom är ständigt upppsvullna av viruset men  de kommer som ändå inte bli bättre, eller den dagen då jag får börja anstränga mig igen kommer de vara bra men den dagen kan ju ta ett tag.. Men frågan är ju bara hur ska jag klara mig att hålla mig borta från träning , de kommer aldrig att funka. och träning får mig att må och nu kommer jag inte få träna på länge.. okej jag vet jag låter jätte negativ men de är jobbigt som fan att inte få göra någonting som man verkligen tycker om, åh börjar typ gråta... aja ids itne skriva nå mer...

De enda jag ville var att prata med någon om de, du behövde inte säga nå eller nå, ville bara prata om det, okej jag vet jag är väldigt negativ nu, men jag försöker tänka positivt, men de är svårt.. men de var tydligen för jobbigt för dig .. :/:/:/
Vad är det som händer? :(....  en vecka fyra dagar...


Kommentarer
Postat av: erica

åh, gumman, fan vad jobbigt :( tänker på dig!

2008-11-20 @ 23:46:37
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0