What is it with you that makes me act like this?

Kom hem för en stund sen, och jag är helt slut :o, klockan är 00.12 och de känns som att klockan typ är 03 :s. haha aja jag och Lena hade de mysigt som alltid, maten blev gudomligt god, utan Lena hade de nog inte blivit någon mat eftersom jag nog har hittat min nya bästis, Tindra. Som jag satt och ritade teckningar + gjorde tatueringar med, medans Lenis gjorde maten (y). haha fast jag hjälpte till med salladen (a) Sen blev de typ tredjevärldskriget efter maten mellan mig och Lena, OCH HON SLOG MIG SJUKT HÅRT I ANSIKTET :o !  hjälp.. Jag har mer och mer insett att hon har tyå  aggretions problem, uppsök en läkare och få tabletter? haha ;) Sen blev de mer mys framför idol, geisha och cola :D ! Sen vare bara att ta bussen hem, ska upp tidigt (träning). På busshåll platsen så var de jag + tre killar, sen när bussen kom så lät jag dom gå in först sen när jag skulle betala så han bah:
- Köp godis för pengarna ist ;);).
så jag fick altså åka gratis medans dom andra fick betala :o, haha borde finnas fler sånna killar :D ! 
aja nä nu ska jag inte skriva så mycket mer förutom att jag typ är less (i hate it).... aja går väll säkeert över, tänker bara för mkt.. :( !  aja sov gott på er !

Jag önska jag kunda betyda lika mycket för dig som du betyder för mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0