I mina ögon är du något extra.

Kom just hem, har varit och kollat på min fotbolls träning, får dock inte vara med än, eftersom att min hals fortfarande är uppsvullen och  vita prickar, mhmh myysigt..  aja BLEV GRYMT TAGGAD och sugen på att träna så jag kunde knappt sitta still :s... Träning får mig att må så jävla bra, till och med att bara kolla på min träning kan få mig svin glad och helt taggad !  :D:D. Vi har typ DM grejs den 6/12  trror jag att de var, längtar som fan och jag ber till gud att jag är frisk och kan vara med !  Jag som hade tänkt träna på torsdag men självklart får jag itne det för Sten (min tränare) han sa att min hals inte såg bra ut, men.... usch får verkligen paniiiiik !  har idrott i morgon på skolan, och DÄR tänker jag iallafall vara med, och jag vet de blir inte bättre av att träna för tidigt, MEN DE BLIR JU ALDRIG BRA ! !!!! aja slut pratat om min träningspanik ! :p.  För tillfärllet jag gör inte alls mycket ligger i min säng och myser med Doris. Eftersom jag inte fick mycket sömn inatt så ska jag gå och lägga mig nu typ ! MEN FÖRST ska jag nog ringa ett samtal ;) fast jag vet inte har beslutsångest om jag ska göra de eller inte, men jag vet hur de kommer bli i slutändan, jag kommer att ringa haha. aja. vi höres och synes : ) pusssssssar

gaaaaaaaaaaaah! saknar fan träninglägret i somras ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0