Utmanad av TOVE :P

Reglerna är följande:
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Mina fem saker !


- Jag vill tillbaka till Pello, Jag saknar allt där borta, allla stunder och allt .
- Jag har ett otroligt dåligt självförtroende . alltså med andra ord sämst!
- Det skiter sig alltid när det handlar om killar :p
- Ingen kommer nog någonsin  att förstå hur jälva glad jag är att jag har Tove, och hur mkt hon betyder för mig!
- Jag är väldigt mörkrädd !!!! :o...

Och jag utmanar:  Lena, Maja, Erica, EmmaB, FridaP :) och alla som vill :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0