You rock my world dude ! ;)

Okej har absolut inte gjort nå ikväll typ :s ändå rätt så skönt eftersom jag är jävligt trött och seg av viruset jag har i kropppen.  De lilla jag har gjort idag är att jag har övningskört, jag säger bara de, ring mig den dagen då jag kommer lyckas ta körkortet !. ja vi for då till mormor och hälsade på, alltid lika roligt :). fick mig lite pengar (a) . Sen for jag och mammsi till ICA, inhandlade mig en NY HÅRFÄRG (mellanbrun) och även lite godis, ja jag vet måste verkligen sluta med sånt skit....! aja nä sen blev de hemfärd, där vi såg IDOL, jag tror fan jag är kär i ROBIN :O !!!!!!!!!! GAAH.. sjukt snygg kille och världens härligaste röst, från skillnad till vissa andra ska inte nämna några namn men han börjar på J och slutar på ohan !!!!!!!!!!!!!!!! tål verkligen inte den människan. aja slutpratat om idol. Färgade sedan håret och flummade mig lite på msn med Lenis!  DÅ jag mitt iallt kom på att jag glömt exat ALLA pappren och allt skit till redovisningen till på måndag(NK). jag dog, tror även Lena dog när jag berättade de (a) thih, MEN DUKTIG som jag är GJORDE JAG OM HELA JÄVLA SKITET !! hoff..... så nu är det klart, så nu ska jag gå coh duscha sen sussa eftersom jag ska upp tidigt i morgon! ska fara och kolla på min träning och gråta samtidigt... måste även snacka med mina tränare, kommer typ bli jobbigt :/.. godnatt

och en sak till RING MIG DEN DAGEN DÅ JAG KAN VARA NÖJD OCH FÅ ETT FINT HÅR !!!
för er som vill veta så är mitt hår SVART typ... cutt cuttt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0