De kunde ha hänt vem som helst !

Fan glömde skriva i förra inlägget en händelse som inträffade mig idag på ishallen!
Jag kommer till ishallen vid halv 5. jag byter om lite snabbt och sen så börjar jag stoppa fram alla grejerna som vanligt, sen säger anneli att jag måste gå till godisförrådet för jag måste fylla på mer godis. Jag tar nyckeln av henne och går sedan till godisförrådet. De första jag ser när jag kommer in i rummet är geishorna som ligger på bordet. Jag stänger dörren och kollar mig runt, de var bara jag i rummet och de fanns inga kameror, Jag känner hur geishorna lockar mig så jag bestämmer mig för att ta en. Jag skyndar mig att ta en och öppnar den. När jag var på min andra tugga så hör jag hur ett larm bryts ut i hela ishallen. jag får panik och tänker FAN DOM HAR KOMMIT PÅ MIG! så jag gömmer den öppnade geishan fort som fan och låtsas som ingenting har hänt jag känner hur paniken sprider sig i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tusen tankar sprider sig i huvudet! Tills jag hör hur dom säger i högtalarna att dom testar brandalarmet!  hahahahahahahahahahahaha! Ni fattar verkligen inte min panik, ojoj !  De var de sjukaste på länge!
Vilket fetto jag är ! HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0